wtorek, 1 grudnia 2015

O wszystkim... i o niczym

Dodałam na górze zakładki... Na razie nic tam nie ma, ale wkrótce pojawią się odnośniki do poszczególnych postów. Oczywiście nadal będę pisać pamiętnik, jednak jak to czasami bywa- nie zawsze mam o czym pisać. Dlatego stwierdziłam, że wtedy będę pisać o czymś innym: ciuchach, kosmetykach, książkach i muzyce. Zapewne niektórzy będą szukać jakiegoś szczególnego działu, a wiem jak denerwujące jest szukanie postu sprzed 2-3 lat. Stąd też to ułatwienie :)
Zastanawiam się nad dodaniem jeszcze jednej zakładki: z wierszami... Od czasu do czasu lubię coś napisać... 

Szukałam też jakiegoś fajnego bloga o wampirach, gotyckiego... Ale tak naprawdę nic nie ma. Albo blogi od dawna są nieaktywne, albo są tam totalne brednie. Kolejna ewentualność- nudzę się czytając posty, bo to nie mój gust.
Może poszukam jeszcze wpisując inne zapytania... Niemniej jestem sceptycznie nastawiona do poszukiwań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz