piątek, 4 grudnia 2015

Seria o subkulturze gotyckiej

Od jakiegoś czasu po głowie krąży mi jedna myśl... A dokładniej jeden pomysł :)
Otóż zastanawiam się czy nie stworzyć serii filmików na youtube o subkulturze gotyckiej z własnej perspektywy. Tylko nienawidzę upubliczniać swojego wizerunku (jak już niektórzy nieliczni mogli zauważyć przeglądając notki).
Ale przyznam, że naprawdę mnie to nęci... Wiem chyba nawet jakie byłyby tytuły "pierwszej serii". Mam też pewny wariant na ukrycie mojego wizerunku. Może od stycznia się za to zabiorę. Raz w tygodniu nakręcić krótki filmik... To jest myśl ;)

A oto proponowane odcinki:
  1. Czym jest subkultura gotycka?
  2. Muzyka gotycka
  3. Wampiry, wilkołaki i inne istoty paranormalne
  4. Romantyzm- pradziadkowie Gothów
  5. W garderobie pewnej Gotki- czyli gdzie robię zakupy
  6. Arystokrata, victorian i loli- o podziale wśród Gothów
  7. Makijaż gotycki na każdą okazję
  8. Religijność w mroku- satanista, ateista czy po prostu czarownica
  9. Krwawe ofiary ze zwierząt, czyli o naszych pupilach
  10. Zakończenie serii- kilka słów o śmierci
Mam też w planach drugą serię, ale to wszystko zależy od popularności pierwszego sezonu i odzewu- pewnie i tak większość to będą hejterzy, ale czego moglibyście spodziewać się w kolejnych odcinkach?
  1. Książki, które kocham- osobiste uczucia Gotki
  2. Goth a emo- dlaczego to nie to samo
  3. Upadłe Anioły- czyli sztuka wrażliwca
  4. Reakcje rodziców- czyli jak przez to przeszłam
  5. Przyjaciele- muszą też być "mroczni"
  6. Jak Gotka obchodzi urodziny?
  7. Blog- swoista terapia
  8. Goci nie jedzą... a jeśli już to tylko mroczne rzeczy
  9. Goth się nie uśmiecha
  10. Goci w świecie popkultury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz